بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 25 ارديبهشت 1396 در ساعت 21 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سرویس خواب مدرن

نکات مهم در طراحی داخلی چیدمان اتاق خواب مدرن
رنگ زمینه را درست انتخاب کنید:
انتخاب یک رنگ مناسب و هماهنگ با روحیات فردی مرحله اول برای چیدمان اتاق خواب پر از آرامش است . خوب می دانید که رنگهای پرانرژی بدون ترکیبات خنثی نمی توانند برای هر کسی خوشایند باشند و استفاده از آنها در فضایی مثل اتاق خواب که ایجاد حس آرامش مهمترین ویژگی آن است توصیه نمی شود . یکی از رنگهایی که تقریبا همه افراد از ان استقبال می کنند رنگ سفید به عنوان رنگ زمینه کار است که با ترکیبات بنفش و سبز و.. به زیبایی دلخواه می رسند.
سرویس خواب مدرن ما چوبی باشد یا مدرن و یا ...:
دسته ای از افراد تمام چیدمان اتاق خواب را خلاصه در یک تخت و میز توالت می بینند چرا که برای انها وجود یک سرویس خواب چوبی یا سرویس خواب مدرن  راحت در ابعاد و طرح دلخواه مساوی است با اتاق خواب مناسب که می توانند آرامش را در ان تجربه کنند. انتخاب مدل سرویس خواب و قرار گرفتن آن در گوشه ای مناسب بایستی با رعایت سلیقه و توجه به شرایط فضای اتاق انجام شود.
نورپردازی اتاق خواب برای داشتن آرامش:
تاثیر نورپردازی در آرامش اتاق خواب را نمی توان نادیده گرفت به خصوص استفاده از نورپردازی های مدرن که اکثرا به صورت مخفی اجرا می شوند و سقف و دیوارهای کناف جایگاه مناسبی برای انها هستند. اگر بخواهیم به طور کلی و بدون ذکر جزئیات در این مورد بگوییم ترکیب رنگ زرد و سفید یکی از بخش های موثر در تکمیل نورپردازی مناسب محسوب می شود.

سرویس خواب عروس-سرویس خواب مدرن – سرویس خواب سلطنتی-سرویس خواب اسپرت

 

10 / 10
از 1 کاربر

ارسال نظر

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :